2019年7月16日星期二

《韓式拍攝面試相》



已經到左開始報幼稚園既日子,咁要去影面試相~上年吉整特區護照喺快圖美影$110(沒修圖)都ok,不過面試相又想影得再醒目d😂,就上網搜尋下資料有咩影面試相推介,大部分都要$380(好貴喔…🙈),搵搵下就搵到呢間$200/12張(連修圖後檔案)既韓國證件相拍攝,媽媽我三年前韓國旅行時都影過證件相(超鐘意😆),所以我就試影呢間!


影樓喺旺角地鐵站D3出口隔離既大廈,好方便~
不過大廈大堂要行4級樓梯先再有lift搭,所以想推bb車就要留意~




去到都有唔少人,我地等緊時再有2個家庭黎,最多人時有7個小朋友加3個大人既客人在場,不過職員行黎兩次同我地解釋前面有兩位小朋友影相有少少阻滯,所以要大家等多陣(好好禮貌同不停講唔好意思既)


去到登記完,我地就幫吉換衫,見到影樓都有掛左d恤衫、西裝外套、呔出黎俾大家借用,大約等左15min就到吉影~攝影師姐姐相機有個螢光毛毛圈套住吸引小朋友望鏡頭,亦有撩吉玩下,吉異常合作,望實鏡頭之餘,仲好努力擺出佢招牌三角型嘴笑容(笑得好樣衰呀喂🤣),攝影師姐姐都爆笑但當然唔收貨,就叫我蹲喺吉隔離“吱”佢,全程約10min,攝影師俾我望下佢覺得好果幾張,收貨😆(如果覺唔ok可以再影),大約等5min就有職員俾我地揀相,我地坐喺職員隔離,佢會初步睇一次d相(約三十張),然後佢會揀出6張相推介俾我地,我地再揀出鐘意既一張,佢就會再執相,(佢調正返相片置正中、執走左口水泡、執整齊返d頭髮)執相執得好快,全個過程大約45min,整體我覺得幾好,製成品我同吉爸都超滿意😆
7月拍攝有優惠,會送所有拍攝原檔,仲會送9格表情圖~
(不過洗手間有少少污糟,換片的話要留意🙈)

沒有留言:

發佈留言