2019年9月18日星期三

《親子遊》4米滑梯+沙池+多款遊樂設施的香港公園

之前去動植物公園時經過香港公園,望到佢既兒童遊樂場好正已經好想去,但當時無時間玩,尋日終於再去!

金鐘站F出口,一出就係太古廣場,穿過太古廣場再搭兩條扶手電梯,就到香港公園入口,一去到就見到噴水涼亭,水由涼亭上面流落黎,我以為吉會好想入去玩,點知佢用驚訝既表情望兩眼就繼續行,跟住見到大噴水池,佢竟然指住噴水池問我“果個好恐怖咩黎架”(😂d水係澎湃左d,但未至於恐怖嗎?😂),我話係噴水池同不停叫佢影張相,佢死都唔肯影仲答我:“會跌落去架,咁就大鑊啦”(聽到佢講大鑊我覺好好笑😂)
繼續行就見到個湖,當中有好多龜同鯉魚,睇左好耐先繼續行~

跟住指示牌行5-10min就到兒童遊樂場
遊樂場分別位於6個不同高度的平台上,但推BB車要留意,只有第一二層有斜路可俾BB車,其餘平台都係樓梯🙈要抬架BB車上去~
一去到就見到長長既半透明滑梯~我立即問吉玩唔玩,可惜佢話驚唔玩…

先玩第一層平台既一座滑梯


然後就去第二層玩沙

老實講,沙唔幼同多碎石,所以最好著鞋😅,沙池中有1個搖搖椅、4個推土機設施(1個維修)同1個疑似搖搖板但唔識動既東西😂…!?

推土機吉唔夠手長又唔夠力,試玩左10秒就放棄
改為玩沙池旁既(扮)揸飛機,因為有軚盤既東西吉都好鐘意玩🤭
公園幾細心,在沙池旁仲有個“洗腳池”可供玩沙後洗腳(唔係水池,係2個水喉位)

第三層,有2個韆鞦、1座滑梯及1座遊戲板




第四層,有2座滑梯相連
當玩到興高采烈時…落大雨😭吉好失望…唯有在旁邊的涼亭休息一下食包餅等停雨…



第五層,分別2座滑梯,但因為落左雨濕晒無得玩囉…但🍊不停同我講“媽咪抹返乾就得架啦玩得架”😅😅




第六層,1座滑梯,好彩有2個軚盤,所以無得玩滑梯既🍊都無好唔開心,玩軚盤玩左好耐~



我去既時候係星期二下午兩三點,玩左一個幾鐘頭,只係曾經見到2個小朋友,好似包場玩咁😂不過成個公園有9條滑梯,假日黎應該都唔會太迫卦🤭

但唔知係咪落雨關係,好多蠓😣…初初我只幫🍊貼左2個蚊貼,我自己無貼,但在涼亭等停雨時,一向唔惹蚊既我被咬左五六啖,🍊就被咬一兩啖,被蠓咬超痕呢😭…呢個公園係好好玩,但下次黎要做足防蚊防蠓措施🙈

(小插曲:我喺太古廣場1樓問客戶服務部職員點去香港公園,佢見我推住BB車,就叫我喺商場搭lift到5樓,喺酒店穿返出去就會到,但我搭lift去到5樓係酒店類似宴會廳樓層,我搵唔到邊條路出返去公園😅,再搭lift去左4樓,點知4樓一出係的士站同旁邊係辦公大樓,😅又搵唔到路就再搭lift去3樓,就係商場,其實商場都有指示方向去香港公園,跟住指示好容易就去到目的地,不過就要推住BB車搭兩條扶手梯🙈)

沒有留言:

發佈留言