2019年3月15日星期五

《親子遊》香港花卉展覽之吉吉拍拖日…only 5min


🍊病左幾日,又落左幾日雨,好似好耐無去玩~見今日差唔多好返晒又無乜雨,仲要花展開鑼,就想帶住小情人🍊(懶浪漫咁)去拍拖🤤
 無去過花展既我,一入埸就好興奮咁:
“吉吉~我地自拍呀!” “吉吉~睇下d花好靚”
“吉吉~有好多唔同款既花”
一開始吉都好配合,影相又笑,又好認真咁賞花☺但美好既光陰就只有5分鐘…
 之後………
👩🏻:“影張相呀☺~”
🍊:“…跑跑跑!(逃走左)”
👩🏻:“拖住呀💕~”
🍊:“…吉吉避開!(繼續想逃跑)”
👩🏻:“去呢邊睇下呀~”
🍊:(佢行另一邊)😑
👩🏻:“🔥🦖拖…住…我!”
甜蜜情人mode眨下眼就變返恒常媽媽mode…🤡
雖然吉對花無乜興趣🙈賞花既得我一人😂,我覺得都值得去呀~因為都幾靚,同俾小朋友認識一下有咁多唔同款既花都唔錯~😆






展覽日期:15/3-24/3
時間:9am-9pm
地點:香港維多利亞公園
入場費:成人$14。4至14 歲兒童、全日制學生、60 歲或以上長者及殘疾人士及其照顧者$7
(星期一至五:60 歲或以上長者、殘疾人士及其照顧者免費)

沒有留言:

發佈留言