2019年3月31日星期日

超簡單懶媽料理🤤《電飯煲南瓜滑雞飯》


🍊超鐘意!雞好滑,南瓜又甜~佢一開始就不停食,食晒後仲想Lam埋隻碗咁濟😂見佢咁欣賞,媽媽我真係好感動~!😚

雞脾3隻(全家一齊食)
南瓜適量

做法:
1)雞脾洗淨切件,用1.5茶匙bb豉油、少少糖&麻油&生粉醃60min或以上
2)南瓜洗淨去籽去皮切件備用
3)電飯煲啟動後大約5min,打開蓋見水開始滾,立即倒入南瓜,再倒入醃好的雞件,蓋好,待飯煲跳掣後焗多30min,ok!!

*由於我煮3隻雞脾係比較多,我放埋雞骨入去煮,其實滿到唔係好見到d南瓜(製作好我就夾起雞骨影相😂)所以我放在飯煲內煮的時間亦相對變長。如果只煮一隻雞脾的話,可待飯煲冒出很多水蒸氣時才加入雞件,飯煲跳掣後焗多20min就ok~

沒有留言:

發佈留言