2019年6月3日星期一

好物推介:Natnat有機椰子花糖,初榨椰子油(附迷你紫薯銅鑼燒餅食譜)

一直想搵適合嘅糖同油煮野食俾吉吉食,最近終於搵到啦~😍(附迷你紫薯銅鑼燒餅食譜)

《Natnat有機椰子花糖》
食左高升糖指數食物,就會促使胰島素大量分泌來降低血糖,造成腦部血糖不穩定, 影響專注力同記憶力,仲會產生過度活躍🙈平時屋企用既白砂糖升糖指數有65以上,最近我就搵到 #Natnat有機椰子花糖,佢係純100%椰子花蜜做成,沒有添加蔗糖(因為加左蔗糖就會影響左升糖指數),升糖指數只有35🤤有糖尿病都食得~仲係美國農業部和歐盟有機認證!
打開包裝,我覺得好香🤭~其實無乜椰子味,但佢有我好鐘意既焦糖味~質地都幾幼細,我試過沖咖啡好快就溶晒~煮餸都無問題~我今次整紫薯銅鑼燒就用左佢,吉吉早餐就食左6舊!介紹埋另一好物椰子油先講食譜🤣



 《natnat有機離心萃取初榨椰子油》
試埋同牌子嘅椰子油,椰子油無膽固醇同有好高嘅月桂酸,月桂酸喺一般飲食中較難攝取,佢另一個豐富天然來源就係母乳,亦係母乳其中一個好重要嘅成份~而月桂酸有抗真菌抗病毒的功效,可以幫助BB增強免疫力,一般椰子油內的月桂酸含量大約為47%左右,而natnat呢款椰子油就有56%月桂酸!
不過呢隻油煙點不高,因此不宜高溫煮食,所以我就會烚菜時加點在水中,我覺得煮完碟菜會有少少椰子香味,但吉爸就話唔覺有😂又或者做沙律、沾麵、製作醬汁~
商品簡介中寫住“搽皮膚不堵塞毛孔更快吸收”,咁我就試下用黎卸妝,其實落妝效果唔錯,防水既都卸到,但就比較油左少少,我要洗兩次面先ok,所以我只卸過一次😂,不過我就將佢當保濕咁查手同腳,又幾好喎~易吸收唔會笠又幾滋潤👍🏻不過只需好少唧份量就夠,太多就會笠啦~
而近年興起既“椰子油咖啡減肥”我都好想試下🤣唔知效果係點~(專家解釋:燃燒椰子油中主要成分的中鏈脂肪酸時,所產生的酮體具有抑制食慾的作用)
我仲想簡介下“離心萃取”呢個技術~
市面上好多椰子油,大部分都係冷榨,但冷榨嘅過程雖然係無加熱,但要準備椰子肉去冷榨,椰子肉就必須要用高溫烘乾後先可以冷榨嘅,過氧化物在烘干嘅過程就已經產生,所以榨出来嘅椰子油都會有過氧化物!過氧化物係堵塞毛孔同敏感嘅原因之一。離心萃取技術就唔同,佢係先攪碎椰子肉,再壓椰子奶出來,然後用三重離心萃取方法將椰子油分離出來,係用咁繁複嘅工序先可以生產出咁純嘅椰子油。


喺以下嘅實體店可以買到:
GREEN COMMON NAN FUNG PLACE (SHOP 1, 1/F, NAN FUNG PLACE, 173 DES VOEUX ROAD CENTRAL, CENTRAL, HONG KONG)
ISGO in Central (ISGO HK LIMITED UNIT 0402-03, 4/F, LUCKY BUILDING 39 WELLINGTON STREET, CENTRAL)
或者喺以下嘅網店可以買到:
Natnatlife.com
Hktvmall
foodcraft.hk

《迷你紫薯銅鑼燒餅》食譜:

燒餅材料:
全蛋液100g
Natnat有機椰子花糖15g
低筋麵粉100g
全脂牛奶65g
蜂蜜15g
BB鹽1g

紫薯餡材料:
紫薯175g
糖18g
無鹽牛油15g
全脂牛奶適量

做法:
1)全蛋液用電動打蛋器打至起泡,分2次加入椰糖
2)打至泛白後加入蜂蜜及鹽,繼續打至有明顯紋路,整個過程大約8分鐘
3)分3次篩入低筋麵粉,輕輕力攪勻(記住唔好太大力同過度攪拌,無泡就會唔好食)
4)攪拌至沒麵粉粒後加入牛奶,再輕輕力攪勻
5)開小火,於易潔鑊上滴幾滴油,再用廚房紙抹勻,倒入1茶匙麵粉糊於鑊中,一直用小火然後加蓋,大約3-5min,麵糊面乾身即可翻面再煎30秒,ok!煎好的餅要放在架上放涼,放涼後才放碟,否則濕氣會影響口感(煎完都係淺黃色嘅,我有嘗試過煎至金黃色,但凍左之後就會硬身d,反而唔好煎咁耐就會軟熟d)

紫薯餡做法:
1)1條紫薯刨皮切粒蒸熟
2)趁熱用叉壓爛,然後加入牛油及糖撈勻
3)逐少加入適量牛奶攪拌至自己喜歡的稀稠度,建議不要太乾

最後將紫薯泥擠在餅皮上,再用另一塊餅皮夾起,迷你紫薯銅鑼燒餅完成!!

*我呢個份量製作左28個銅鑼燒
*原來1條紫薯製作既紫薯泥好多,我只用左1/3去整銅鑼燒,剩餘嘅就可放入雪櫃可留兩三天,可查麵包或製作其他小食)
*我同吉一齊當早餐同下午茶食,又俾左6件朋友仔,所以一日內就食晒lu~

#Natnat #organic #coconutoil #coconutsuger #blognet #椰子花糖 #椰子油   #BLW食譜 #銅鑼燒餅 #2yrs

沒有留言:

發佈留言