2019年5月3日星期五

《親子遊》 D Park 恐龍體驗館(免費入場)

恐龍體驗館喺 Donut Village裡面,當中分左6個唔同既區域:1-發音,2-視覺,3-味覺,4-動感,5-聲音,6-學懂。
先喺登記處,其實係喺登記處like兩個官方facebook同訂閱一個YouTube頻道,職員就會俾張任務卡你,就可以開始做任務~

Zone1發音:帶上headphone, 就會教你點讀唔同品種既恐龍英文名~然後跟住講岩兩款恐龍名(每一隻都好難讀…點解恐龍d名咁長!?😂),再係任務紙上寫返恐龍中英文名同畫返個恐龍樣,咁就完成任務~(吉當然唔識讀,但佢帶住headphone再自己㩒幾下個螢幕,我再捉住佢手仔一齊畫恐龍,佢就好開心覺得自己完成任務🤣)

 Zone2-視覺:用d夜光電筒照住牆就可見到恐龍既簡單資料,答返任務紙上既簡單選擇題就ok!(其實果度唔係黑晒,係有光既,所以唔拎電筒其實都睇到資料,咁所以就我有我答選擇題,吉有吉自己玩電筒😂不過離開視覺區,我就捉佢手仔圈返有關答案,佢又覺完成任務🤣)

 Zone3-味覺:睇返餐廳同小食店既新出恐龍食品,再答返任務紙上既簡單選擇題就ok!(我叫吉揀返食品既圖案同紙上既圖案一樣就圈住佢)

Zone4-動感:企係螢幕前原地跑,螢幕上你代表既動物就會感應到跟住你跑進行賽跑比賽!(吉一開始只係手動腳唔動,好好笑!最後用左22秒完成)

 Zone5-聲音:用任務紙上既QR code插入大恐龍旁既機,就會有恐龍大叫聲~影張相就ok!(第一下吉有d驚,但佢之後玩上引,不停插入任務紙,務求令隻恐龍狂叫😂)

Zone6-學懂:牆上簡單資料介紹一下恐龍絕種可能因地球暖化,教育一下大家如何環保(我向吉簡單講下點環保,佢一頭霧水咁聽🤣)

最後去禮品處交上任務紙俾職員望下,再post恐龍合照上fb,就會有小禮品(一包餅仔,一張恐龍貼紙同台式飲品優惠卷)

其實我覺似我玩多過吉玩,不過當晚暗訓覺時,我問吉聽日想去邊,佢竟然答我再同恐龍玩~估唔到佢咁鐘意😆

星期六、 日或公眾假期3pm-5pm仲會有迅猛龍同大家見面影相🤣
活動資料:
《免費入場》
日期:18/4 – 14/7
時間:11am– 9pm
地點:D.PARK Level 1, Donut Village

沒有留言:

發佈留言